piątek, 26 czerwca 2015

Złamana rączka i zabawa

Zabawa z dzieckiem które ma złamaną rękę wymaga pomysłowości. W zeszłym roku moja córka złamała sobie rączkę w drugim tygodniu szkoły. Nie będę pisać ile wycierpiała - przez błąd lekarza - bo nie o tym ten wpis tylko o kilku pracach które robiłyśmy.
Jako pierwszą zrobiłyśmy owieczkę z patyczków higienicznych. Wystarczy poobcinać końcówki patyczków, wyciąć tułów, głowę, uszy i nogi. Dalej oklejamy wycięte formy patyczkami.
Efekt końcowy wyszedł nam taki:

Można również zrobić dwa tułowia z patyczków, głowę -przód i tył- a nogi z drewnianych klamerek.


Następnie zakupiłam w IKEA koraliki do układania, z których powstało wiele prac. Przedstawiam dwie, które zostały sfotografowane.
Zakupiłam również na allegro guziczki różnej wielkości poszukałam pojedynczych w swoich zapasach  i zrobiłyśmy obrazek - SERDUSZKO - które następnie oprawiłyśmy i powiesiłyśmy na razie u mnie w sypialni.

A ponieważ nadeszła jesień, choć za oknem nie było tego widać zrobiłyśmy jesienne drzewa. Jedno zrobiłyśmy za pomocą patyczków higienicznych, a drugie korków od wina.



 I choć za oknem jesień zrobiłyśmy motylki z kulek z bibuły.


No i na koniec kolorowanka XXL , którą kolorowałyśmy przez cały okres kiedy ręka była w gipsie.
 

 Mam nadzieję, że ktoś się zainspiruje i wykorzysta jakiś pomysł.
Życzę dobrej zabawy i do zobaczenia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz