sobota, 31 października 2015

HALLOWEEN

Halloween - kontrowersyjne święto przez jednych lubiane, a przez innych znienawidzone. Można by wiele napisać o tym święcie, ale - po co? Jednych i tak to nie przekona, a Tych drugich już nie trzeba przekonywać. Ja osobiście uważam, że każda okazja jest dobra do zabawy, a poza tym można poznać jakich się ma sąsiadów.
My w tym roku obchodziliśmy skromnie.Dynia w wersji mini
oraz oczy świecące w ciemności


Córa przebrała się za czarownicę - niestety sukienki nie uszyłam tylko kupiłam w sh,
ale za to zrobiłam kapelusik.
Przed wyjściem zjedliśmy babeczki i po budyniowym potworku.


Troszkę pochodziłyśmy - słodycze uzbierałyśmy, a jak wróciłyśmy to czekało na nas ognisko. Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć w tym całym chaosie. Kiełbaski i jajka
zjedzone teraz chwila odpoczynku i trzeba się szykować do jutrzejszego święta.


Tak więc życzę wszystkim wesołego Halloween oraz spokojnego i pełnego wspomnień o naszych bliskich, których nie ma już z nami Święta Wszystkich Świętych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz