poniedziałek, 4 stycznia 2016

Grudzień, który się zapodział

 Dzisiaj się obudziłam, a tu trzeba wstać, dzieci do szkoły wysłać i....uświadomiłam sobie że mamy już 2016 rok. Grudzień prawie zupełnie mi umknął. Pomijając choroby, którymi wymienialiśmy się nawzajem przez pierwsze dwa tygodnie grudnia oraz czas spędzony na szukaniu nowej pracy troszkę udało mi się potworzyć. Ponieważ mam materiał z całego miesiąca nie rozpisuję się(zresztą pisanie to moja słaba strona) tylko zapraszam do obejrzenia fotorelacji.



pudełko na drobiazgi
 wypiek pierniczków

kalendarz adwentowy
pierwsze w życiu "karczochy"


domek z piernika robiony z kuzynem 






choinka-obraz 



Pierwszy etap kocyka do wózka z pomponików dla siostrzeńca OLAFA urodzonego
25 GRUDNIA



2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, brakuje mu jeszcze tylko podszycia z polaru i mały Olaf będzie mógł się otulić.

      Usuń