środa, 24 lutego 2016

Pomoc mamie w małym mieszkaniu

Niedawno przyszła do mnie znajoma z problemem. Jej córka codziennie chciała żeby budowała jej namiot. Pamiętacie te budowle w domu z krzeseł, koców, a potem do obiadu nie było jak usiąść. Te błagania " Mamo nie psuj namiotu ja się bawię." i ten płacz. Tak samo było w tym przypadku. Postanowiłam pomóc.
Ponieważ w mieszkaniu jest za mało miejsca na tipi stwierdziłam że może stół się nada. Przeszukałam internet i wpadłam na super pomysł - obrusodomek (tafeltent czyli namiot na stół). W internecie można znaleźć kilka wzorów jednak mała klientka miała swoje wymagania. I w ten sposób powstał mój projekt. A ponieważ namiot na stół wielu osobą spodobał się postanowiłam ten pomysł wprowadzić do mojej oferty.
Oto wyniki pierwszego namiotu.Powstał jeszcze drugi lecz niestety poszedł już w świat bez zrobienia zdjęć.










Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz